OP Koti Pohjoinen Oy:n isännöintikohteet ja niiden käyttäjät ovat hyvissä käsissä. Haluamme kehittää selkeällä palvelumallilla isännöinnin läpinäkyvyyttä, laatutasoa ja arvostusta. Nämä tavoitteet saavutamme tiiviillä yhteistyöllä taloyhtiön hallituksen ja asukkaiden kanssa ja kehittämällä palvelutoimintaamme jatkuvasti. Toimintamme on asiakaslähtöistä ja asiakkaiden tyytyväisyys on meille sydämen asia.
Kuulumme isännöintiliittoon ja pidämme ammattitaitoamme yllä jatkuvalla kouluttautumisella.
Tarjoamme taloyhtiölle toimivat sähköiset palvelut, joiden avulla asukas voi hoitaa mm. vikailmoitukset tai isännöitsijäntodistuksen tilaamisen. Lisäksi hallituksen jäsenillä on pääsy taloyhtiön reaaliaikaiseen kirjanpitoon.
Toimimme paikkakunnilla:
Tarjoamme myös
- Asukkaiden ja osakkaiden sähköinen palvelukanava
- Dokumenttien sähköinen allekirjoitus
- Mahdollisuus sähköisiin kokouksiin
Palvelukielet
Hallitustyö: suomi
Asiakaspalvelu: suomi, englanti