Teemme mitä lupaamme.
OP Koti Pohjoinen Oy:n isännöintikohteet ja niiden käyttäjät ovat hyvissä käsissä. Haluamme kehittää selkeällä palvelumallilla isännöinnin läpinäkyvyyttä, laatutasoa ja arvostusta. Nämä tavoitteet saavutamme tiiviillä yhteistyöllä taloyhtiön hallituksen ja asukkaiden kanssa ja kehittämällä palvelutoimintaamme jatkuvasti.
Kuulumme isännöintiliittoon ja pidämme ammattitaitoamme yllä jatkuvalla kouluttautumisella. Kaikki isännöitsijämme ovat käyneet isännöintiin liittyvän koulutuksen ja suorittaneet tutkinnon.
Tarjoamme taloyhtiölle toimivat sähköiset palvelut, joiden avulla asukas voi hoitaa mm. vikailmoitukset tai isännöitsijäntodistuksen tilaamisen. Lisäksi hallituksen jäsenillä on pääsy taloyhtiön reaaliaikaiseen kirjanpitoon. Toimintamme on asiakaslähtöistä ja asiakkaiden tyytyväisyys on meille sydämen asia.
Toimimme paikkakunnilla:
Tarjoamme myös
- Asukkaiden ja osakkaiden sähköinen palvelukanava
- Läpinäkyvät taloushallintopalvelut hallitusnäkymällä
- Dokumenttien sähköinen allekirjoitus
- Mahdollisuus sähköisiin kokouksiin
Palvelukielet
Hallitustyö: suomi, englanti
Asiakaspalvelu: suomi, englanti